mandag 4. juni 2012

Babyshower :)

 På lørdag ble jeg overrasket av babyshower i min egen heim!
Det var veldig koselig :)
Det var ikke måte på hvor flinke de hadde vært til å diske opp med mat, kaker og finepresanger til den lille gutten i magen.
Det var bare så utrolig koselig, og jeg er veldig takknemlig for at jeg har så mange fine jenter rundt meg... Og Dagfinn også selvfølgelig ;)

Det var også en baby-quiz, som jeg gjorde det utrooolig dårlig på, utdrag av spørsmål...
-Hvor ofte blir en baby født i verden?
-Hvor mye veide den tyngste babyen som noen sinne er blitt født?
-Hva er gjennomsnittstiden en mann bruker på å kjifte bleie?
 -Når får baby fingeravtrykk?

OSV... Jeg fikk 6/16 riktige...

Det ble også tippet når baby blir født, vekt og lengde... Så det blir spennende å se hvem som er nærmest der :P



 Det var ikke plass til alle rundt bordet, sån oen mptte sitte i sofaen, men det gikk så fint.
 Sjekk den monsterkaken! Den var veldig god, og veldig mektig.
 Pakker opp kjekke gaver!
 Ca der er beina ja, det er der han sparker!!!
 Herlig skilt :)
Og her har vi den flotte listen på hva de forskjellige tror blir fødselsdag, tidspunkt, vekt og lengde :)

Tuuuusen takk jenter, det var så utrolig kjekt :D

1 kommentar:

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.