fredag 10. februar 2012

Noen kroker i mitt nye hjem

Endelig! Vi begynner å komme på plass i huset, delvis ihvertfall. Fortsatt så står det noen ekser her og der, men det kommer seg stadig. Nye ting, som sofa, tepper, puter, bord osv kommer tikkende inn hele tiden, men nå tror jeg det begynner roe seg. Det eneste vi egentlig mangler nå, som vi venter på, er en TVreol og selve TVen.
Tenkte jeg skulle vise noen bilder fra huset. Det er ikke så mange, flere kommer nok etterhvert.
Det er lett blanding, litt av hvert...


Deler av det fantastiske oransje kjøkkenet, jada, det er et blikkfang, og jeg er sikker på at samtlige som kommer til oss legger merke til det, first thing!
Jeg kommer aldri til å forstå hva som fikk noen til å tenke at dette var en lur ide... Ihvertfall skal det males, på sikt, når jeg ikke er gravid lenger, så skal jeg kaste meg over malingsspannet.

Steikeovnen og jeg er dessuten ikke på bølgelengde, skulle gjerne ha byttet den ut, men det var ikke akkurat med i beregningen, så det får bli en annen gang. Den frustrerer meg ihvertfall over alle hauger og bauger, for den vil ikke samarbeide :(
Stuen, med det nye flotte bordet. Godt fornøyd med det. Her er det langt ifra ferdig (som resten av huset) når alle de store tingene kommer på plass, så begynner jeg å organisere å stelle. Alt til sin tid...

TVstuen oppe. Egentlig tiltenkt kidsa, men jeg bare elsker å sitte å lese pensum i den sofaen, den er helt nyyydelig å sitte i. Legg merke til det lille søtte bordet, det runde bordet ihvertfall.. Det er eldstegutten som ville ha det, og det passet bra. Når jeg bare finner det røde, runde teppet som vi hadde i stuen i leiligheten, så skal det inn her...
Litt pynt i trappeoppgangen til tredje etasje.
Langsiktig plan: Male trappene hvite eller grå.

Det var litt oppdatering fra fra huset :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.