søndag 12. februar 2012

Morsdag, slik jeg syns den bør være

I dag er det visst morsdag, koselig for alle morer det.
Jeg er ikke den typen som venter frokost på sengen, gaver og blomster.. Samme hvilken rekkefølge.
Istedet syns jeg en morsdag er en ypperlig anledning til å gjøre noe ekstra gøy med de som faktisk gjør at du overhodet kan feire morsdag, nemlig de barna dine.
Og det har vi virkelig gjort i dag.

Det begynte med at jeg vekket eldstegutten til nylagte amerikanske pannekaker, noe som virkelig ble satt pris på.
Så tok vi turen ut på arkeologisk museum i Stavanger, hvor de fikk lekt vikinger.
Etter det tok vi turen til Stavanger museum å så på alle dyrene (noe jeg selv syns er virkelig freaky, men ungene elsker det).
Barnemuseet stod for tur, og det var virkelig der vi koste oss mest, med trykk på VI.
Vi lekte og laget gøyale hatter og kledde oss ut.

Etter dette tok vi en tur på McDonalds, det er visst alltid stas.
Vi avsluttet dagen med å besøke den største moren, den eldste moren i familien, nemlig min mormor.

Jeg fikk ingen blomster eller gaver eller kort for den saks skyld, men jeg fikk noe som er 1000 ganger viktigere, jeg fikk faktisk glede barna mine, noe som varmer et morshjerte enormt.

En perfekt morsdag med andre ord!

Her lager de flotte hatter, eller telefoner som det i første omgang skulle være (to kopper med tråd mellom, men det var ikke mer tråd igjen til oss).
Slå den spikeren inn på ETT slag! Eller slå spikeren inn i det heletatt ble det heller..
Brødrene samarbeider, eldstemann slår, og yngste holder spikerkubben i ro...
Vikingene. Vet ikke hvem som var verst av dem, men jeg måtte faktisk konfiskere sverdet fra eldstemann da han prøvde å massakrere en utstillingsdukke....
Vikinghøvding Lurensnuren, eller noe sånnt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.