torsdag 16. februar 2012

Hjemmeeksamen, influensa og et enormt forbruk at tørkepapir

Dette er ikke et veldig spennende innlegg vil jeg anta.
Jeg holder nå på å avslutte en femdagers hjemmeeksamen, en skikkelig dritt eksamen.
I utgangspunktet liker jeg godt hjemmeeksamen, men denne var rett og slett ikke noe likendes.

Og det hjalp jo ikke på å få influensa midt oppi det hele.
Den kom som influensa så ofte gjør, som kastet på meg, fra å være hoppende frisk og eksamensklar, til dagen etter å være helt pudding.
Med verking i kropp og hodet og dotter i ørene, og stigende feber...For ikke å glemme den rennende nesen. Iløpet av denne uken har jeg klart å bruke 4 ruller med dopapir, og har et fint rødt 11 tall under nesen.

Frustrasjonen har vært stor. Det begynner å roe seg litt nå, men jeg er fortsatt ikke ferdig med eksamen. Men gleder meg stort til i morgen kl 1400.. For da er mest sannsynlig eksamen levert.
SISTE eksamen på sykepleien for min del :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.