tirsdag 1. januar 2013

Om blogging i 2013




Nå som vi er kommet til 2013, går jeg inn i mitt 5 år som blogger.
Tenk, i 5 år har jeg hatt denne bloggen. Det første året skrev jeg vel og merke bare et innlegg. men jeg har ihvertfall hatt bloggen i snart 5 år.
Jeg har vært aktiv blogger siden midten av 2008, selv om det har vært på en annen blogg(som jeg fortsatt har).
Jeg har ingen planer om å gi meg med blogging dette året, så lenge jeg syns det er kjekt, så fortsetter jeg.
Bloggen har i disse årene vært med meg gjennom gode og vonde tider, opp og nedturer, og for det meste har jeg prøvd å få frem dette, men, som det siste året har vist ganske klart, er det ikke alt jeg kan blogge så fritt om.
Når det gjelder meg selv og mine ting, så er jeg rimelig åpen, selv om jeg må passe meg litt for hva jeg skriver også.
Jeg tror nok bloggen viser ganske godt at jeg er en en rimelig åpen person, det har sine fordeler og ulemper å være det.
Som regel har det bare vært positivt, men jeg har kjent tyngden det siste året, da jeg ikke har kunnet være like frittalende, og jeg beklager at jeg ikke kan dele alt.
Men det er ikke som om det er det eneste som skjer rundt meg.

Jeg vil fortsette å blogge om hendelser, opplevelser og tanker jeg har om fortid, nåtid og fremtid.
Interesser kommer jeg også til å legge ut, som jeg har gjort fram til nå.

Så, jeg håper på et fint bloggår i år :)
Har dere spørsmål, må dere bare komme med dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.