lørdag 26. januar 2013

Endelig, almanakk for 2013, woho!




 Da har jeg endelig klart å få fingeren ut å bestilt ny almanakk for dette året.
I fjor fikk jeg aldri bestilt...Så då måtte jeg fint klare meg uten.
Denne lamanakken her kan du jo få fra hvilken måned du vil, så det var egentlig ikke noen unnskyldning å ikke bestille i fjor. Det bare ble sånn.
Eller når jeg tenker meg om. Jeg hadde i fjor også, men jeg hadde for skoleåret, altså 2011/2012. Så da jeg var ferdig med skolen bestilte jeg ikke ny.
Nå har jeg

Det blir tredje gangen jeg bestiller fra personlige almanakker ( se HER hvis du ønsker å kikke på nettsiden).
Jeg må jo si meg veldig fornøyd med den, det er jo derfor jeg kjøper ny, om igjen og om igjen.
Den er personlig, den er min på en helt annen måte enn andre slike.
Jeg skreddersyr den jo!
Denne gangen ble det jo et selvdiger bilde *kremt*, men jeg er blitt så glad i det bilde, og syns det passet fint.
Jeg liker det.


Min forrige hadde jeg også laget bilde til selv.
Jeg hadde tatt håndavtrykk med akrylmaling og drysset over glitter, deretter redigere jeg bilde på dataen hvor jeg la inn navnet mitt i avtrykket.
Blir knapt mer personlig enn det...
 Det første året var jeg ikke så avansert, da ble det kun navn og årstall. Men ok det også.
Men som sagt, den blir mer og mer personlig.
Jeg er fornøyd.
I like it :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.