onsdag 2. januar 2013

Fint og nymalt

1 januar, begynte jeg omsider å male. Nytt år, nye muligheter?
Denne gang var det rommet til tenåringen som stod for tur.
Det har uten tvil vært det tristeste rommet i huset.
Men den siste tiden har jeg gått drastisk til verks for å få det litt koseligere.
Drastisk og drastisk.. Jeg ryddet og vasket, kjøpte et teppe til gulvet og hang opp noen bilder.

I går kveld malte jeg den ene veggen grå. Bare synd det ikke ser like bra ut på bilde som i virkeligheten.
Tenk at en så liten ting kan gjøre så stor forskjell.
Nå står gardiner og lamper for tur.


 På rommet trenges det definitivt ny lampe over sengen ihvertfall. Lampene som er de nå hang igjen fra forrige huseier. Og personen som hadde rommet da var klart yngre enn 15 år.


2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Burde ha malt litt jeg også! Men det får nok vente til litt senere! Den lampa har nok tilhørt noen litt yngre ja. Ingriden vår har en sånn. Og hun er 5!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, der ser du det ja. Jeg har vært å kjøpt ny lampe til ham idag, så nå blir det nok flott.
      Jeg tror nok de fleste har noe de burde malt, ihvertfall føler nok mange det.Jeg har mange prosjekt... Det største og kjedeigste er huset, utvendig. isj..

      Slett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.