søndag 26. januar 2014

En kveld på byen

Igår hadde vi "julebord", vi kaller det vel heller årsbord, årsfest kanskje? Ihvertfall, vi var ute en gjeng fra gravidgjengen, vi gikk gravid sammen når jeg skulle ha sistemann.
Vi traff hverandre på barn i magen.no.
Koselig, kjekt å ha noen å gå gravid med, dele opplevelser og tanker osv...
Men uansett, igår skulle vi da ut, vi ble 6 stykker.
Vi spiste på restaurant og noen av oss gikk ut på byen etterpå.
Evy kom også en tur på byen, og det er jo alltid kjekt å vær ute på fylla med Evy.
Hihi, jeg må le når jeg tenker på hvor ENORMT barnslige og teite vi ble igår ja.
Jeg går altfor sjeldent ut merker jeg, men de gangene jeg går ut er det så kjekt at jeg helst ikke vil hjem.
Jeg klarte kunststykke å gå ut på byen med minimalt med strøm på mobilen, så det ble lite bilder.
Et par bilder tok jeg.
Det første bilde her er av det vi drakk mest av igår, B52.
De ser vel ikke heeelt ut som den de skal se ut, tre lag, kahlua, baileys og grand marneir, men de smakte nå godt.
Dama i baren ga meg et veldig langt og stygt blikk da jeg prøvde å fortelle hvordan hun skulle få til å lage tre lag, uten at de blandte seg.
Jeg bare ".... okey, jeg skal ikke si noe jeg", så stygt var blikket.
De var ihvertfall gode, og stemningen var i taket.

 Så fikk jeg tatt noen bilder på vei ut, da jeg satt i bilen.
Jeg hadde krøllet håret og var ikke intresert i at vinden skulle blåse ut krøllene før jeg i det hele tatt satte beina i sentrum, derfor har jeg stjerneskjerf rundt hodet.
Jeg pakket meg godt inn.
Fyyyyy fader så iskaldt det var ute i den vinterstormvinden.
 Jo..Så når jeg kom hjem satte jeg mobilen til lading, før jeg tydeligvis satte meg ned på dataen å spilte på candy crush. Jaja, jeg fant det ut da jeg stod opp og ikke kunne forstå hvorfor jeg plutselig hadde kommet flere leveler videre.
Så spennende liv har jeg at jeg spille candy crush når jeg kommer hjem høyst beruset fra byen.

Jeg klarte også tydeligvis ta noen selfies før jeg fant sengen.
Flott det.
Og det var detg jeg hadde av bildedokumentasjon fra den kvelden.
Kjekt var det ihvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.