søndag 28. juli 2013

Gladmatfestivalen 2013, jeg var der!

 Jepp, jeg var der.
To dager gikk med til gladmatbesøk, og været var nydelig, maten var fantastisk og turistene høylytte.
Første dagen/kvelden, var på onsdagen da de åpnet selve festivalen.
Jeg var sammen med Susanne, og som alltid hadde vi det fantastisk ute sammen.
Jeg gikk ut med 1 tusenlapp i lommen, og regnet med at den føyk, men jeg kom hjem med 300 kroner.
Og da var jeg mett på mat, alkohol og inntrykk.

Bildene under er fra dag 1.
Vi prøvde diverse småretter fra diverse land, vi spiste småretter til vi triltet, og det var lite plass til noe alkohol. Men vi fikk det til.
Og PS! Jeg traff på en fantastisk svensk mann!!!
HAn jobber i en bar og ikke vet jeg, men det kunne virke som han bare jobbet for sommer og nettopp hadde begynt. Han hadde sikkert første dag der, og det virket som om jeg var første kunde :P
Og jeg tror ikke han var helt oppdatert på hvor mye alkohol som skal være i glassene..
Som resulterte i at jeg fikk to MONSTER melkeglass med baileys, og han spurte om det var greit??
Ja jøss sa jeg, det skulle vel holde det :)
3-4 drinker i en..
Ikke rart det ble billig på byen.

Så det var litt om mat og fantastiske svenske bartendere,
herlig selskap, og la meg igjen nevne det flotte været!





Dag 2, som var fredagen, var jeg sammen med mamma, mini og min søsters eldste gutt.
På dagtid denne gangen.
Igjen spiste vi småretter til vi trilltet og koste oss i solsteiken.

Så det var årets Gladmat, den var vellykkett.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.