mandag 15. juli 2013

Den slitsomme hverdagen...


Og der var samboer sin ferie slutt...
Hverdagen smeller med et kjempesmell, for hverdagen her i huset tar skikkelig på.
Det var ikke helt sånn jeg så det for meg da jeg var liten lyshåret og blåøyd jente...Men så trodde jeg også at livet som voksen var lite mer enn kjedelig.
..Det er det ihvertfall ikke.

Hverdagen, eller jobbdagene for meg er rimelig tøffe.
Ikke fordi jeg jobber kun netter.
Det er helt greit, jeg trives godt på natten jeg.
Men hverdagen består i at samboer jobber normale dager, og jeg jobber netter.
Problemet er at barnehageplassen til minsten ikke er å få før 20ende august.
Og når du har 4 veldig, veldig, og enda mer enn veldig slitsomme-spring-deg-ihjel-og-tenk-mer-enn-fort-og riktig-i fht-til-alvorlig-syke-pasienter...Ja da er det tungt og komme hjem og ikke få sove den fjerde natten.

Jeg trodde aldri jeg kom til å si dette, men jeg gleder meg så masse till min lille begynner i barnehagen.
Selv om mange vil si han er for liten, selv om Veterninær Trude Mostue mener alle mødre som lar barna begynne i barnehage før de er 3 år, er dårlige mødre.
Slik er hverdagen, og jeg gleder meg til han barnehageplassen blir tilgjengelig.

Det var mye lettere når samboer hadde ferie i 3 uker.
Men alltid har en ende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.