lørdag 1. september 2012

Vinterjakke...?

 Da hadde jeg funnet meg en ny jakke til vinteren :)
For det er bedre å ha den klar når vinteren kommer enn å stille uten jakke når du plutselig våkner til telefrost og snøstorm, og en vet aldri når det er i dette landet. Det kan jo være i morgen.

Jeg fant den selvfølgelig på ebay, men det var ikke det jeg skulle finne.
Men da jeg så den og prisen så så syns jeg det bare var rimelig å kjøpe den. Jeg betalte 292kr for den, ikke så ille.
Og jeg tenkte at jeg skulle styre unna svart denne gang, til sikkert manges forskrekkelse, så det ble den sjøblå/grønne.
Nå håper jeg bare denne kommer før vinteren :)

1 kommentar:

  1. Veldig fin jakke :) Har sett på den selv. Har du fått den? Kan du si noe om kvalitet og hvordan str. er?

    Cicilie

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.