lørdag 8. september 2012

Amok på Ebay..Igjen.



 Jada, da har jeg gått amok på ebay, igjen.
Jeg skulle bare inn å finne en veskekrok, faktisk, en veskekrok.
Og jeg fant, jeg kom faktisk ut fra ebay med hele 3 veskekroker. For dere somikke vet hav en veskekrok er, så kan dere se en på bildet under. De er ganske nyttige åha når du feks er på cafe, og ikke vil legge vesken fra dge å slenge på gulvet.
Men i tilegg til de tre veskekrokene, ble det en del andre ting.
Hårfarge, det er et must for meg.
En vinterjakke (det var den dyreste tingen).
To tckjorter med vampyrmotiv/tema (skal i vampyrtemafest i slutten av måneden).
To sett med vampyrtenner, slike du limer på (et sett til meg, og et til en venninne). Kjøpte også rødfarge (blod) til å male på tennene, pretty cool.
To svaret kjoler..Like :/
Blått julelys til å ha på "juletreet" utforbi, vitkogå forberede seg til jul..Jeg kjøpte to sett med 100 lys i hver, altså 200 blå julelys.
Spindelvevpynt til Halloween, kjøpte to av dette også. SKal feirer Halloween herhjemme, så virktig med litt pynt.
Lego, julegave til mellomste gutten, tenker han blir rimelig fornøyd med akkurat den tingen.
Så kjøpte jeg et helt nydelig sett med englevinger med glorie til baby, tenkte dette var fint å bruke når han skal til fotografen :)
Og til slutt..En heksenese, til Halloween.

Det var jo litt ting, og nå tenker dere sikker t at jeg brukte en hel liten formue (som jeg ikke har), men jeg kan opplyse om alt dette kom på under 700,-.
Så en kan si at jeg faktisk fikk rimelig mye for pengene, IHVERTFALL hvis en skal se på hva dette koster her til lands.
Bare en enkel veskekrok koster rett over en hundrelapp.

Men nå lukker jeg Ebay for en stund..








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.