torsdag 6. september 2012

5 år med forandring


De siste 5 årene har det vært mye forandring for min del.
Selvfølgelig har det vært mye forandring før det også, men det ønsker ikke ta med denne gang, fordi det for det meste har vært negativ forandring. Og forandringene de siste 5 årene har vært ganske mange.
De siste 5 årene har vært ganske positive, med noen unntak, men de er til gjengjeld ganske negative også. Så de styrer jeg unna i denne sammenheng.

Jeg ramser opp i kronologisk rekkefølge:

-Blitt ferdig utdannet frisør
-Gått ut fra et lengre forhold.
-Blitt sammen med min nåværende samboer.
-Ble make-up artist.
-Flyttet hjem fra Bergen.
-Kjøpte bil og leilighet og fant ut at jeg var gravid alt innen samme uke.
-Fikk sønn nr2
-Begynte å studere sykepleie.
-Fant ut jeg var gravid, solgte leilighet og kjøpte hus (alt innen samme uke).
-Ferdig utdannet sykepleier.
-Fikk sønn nr3

Selvfølgelig har ikke disse endringene kommet så enkelt eller i det heletatt vært så enkle som det virker når jeg ramser de opp som dette.
Men det er litt morsomt å se de svart på hvit,det er tross alt en hel del på liten tid.
De største forandringene skjer tydeligvis rundt når jeg blir gravid, heh, morsomt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.