lørdag 8. september 2012

Skulle gjerne hatt et glass vin..

Ååå, skulle gjerne hatt et glass rødvin denne lørdagen. Et godt glass rødvin.
Det er lørdagskveld, ungene sover søtt, jeg sitter faktisk og koser meg med skal vi danse (faktisk, jeg som aldri ser tv..).
Men denne husstanden bærer preg av at jeg har gått gravid det siste året, for her er ikke mye vin.
Jeg fant derimot apple sour, noe jeg egentlig aldri har smakt før.
Så jeg tok like godt et lite glass med masse is og en skvett med det, og NAM, det var ganske så godt.
Nei dette var kos.
Enda mer koselig hadde det vært hadde det vært noen her og delt lørdagskvelden med meg.
Og koseligere enn det igjen hadde det vært om den personen hadde tatt med rødvin.
Men det får bi en annen gang :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.