torsdag 20. september 2012

De sier...


De sier.... Hvem sier?
Nei de sier... Ja! Men hvem er DE?!

Jeg plages når folk skal forklare noe  og de baserer fortellingen eller forklaringen på "de".
Hvem er "de" som de snakker om?
Ikke bare HVEM er disse "de", men det virker som det "de" sier skal kunne tas som god fisk som en regel.
så lenge "de"sier noe, så er det bra.
Når noen forteller meg noe og de bruker denne berømte "de" sier.. Ja da må jeg alltid spørre hvem disse "de" er, og da er nesten ALLTID svaret "nei de...".
Ja men HVEM er "DE"?!
Naboen? Hunden til naboen?  Allers eller norsk ukeblad? VG?? Grønne marsboere? Eller kanskje er det ei venninne av ei venninne som har fortalt deg noe som du heller ikke vet hvem "de" er..

Jeg kan ikke ta hva som helst for god fisk, selv om "de" har sagt det og "de" mener det.
Og "de" mener og sier og påstår svært mye har jeg hørt.
De sier at det er menneskefostre i vaksine..
De sier også at jorden skal gå under i 2012...
Og jammen meg sier de at griser kan fly..Nei, det gjør de ikke altså,ikke som jeg har hørt.
Men hadde de sagt det, hadde du trodd på det da? Hvis de sier så?

Nei, jeg kan ikke ta det de sier for god fisk...Hvis det ikke da gjelder at sjokolade i store mengder er sunt, hvis de sier DET, ja da kan det vel hende at jeg tror på det da...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.