mandag 9. juli 2012

Ting jeg ENDELIG kan spise! Å som jeg har savnet det!

Gjennom graviditeten har jeg savnet å kunne spise et par ting, og for det meste er det BRIE!!! Salami og spekemat til tapas, og egentlig alle mulige oster. Og vin til ost og kjeks, men vinen har det ikke vært så farlig med, det har vært mye verre å ikke kunne spise ost, og ja, mye tapasmat.

Så i helgen benket Evy og jeg meg til med OST!
Vi hadde egentlig gjort storinnkjøp, ihvertfall til kun å være to personer.
Vi hadde to brieoster, noe som passet perfekt, for den ene forsvant rimelig kjapt.
(Ja, Evy poserer å fint i sofaen).



 Jeg fikk nettopp et fint ostefat med ostekniver av Evy, så vi invidde det. Ogdet var så snaskesnuskegodt!
Jeg koste meg så med osten at jeg nesten ikke klarte å fulge md på True blood, som vi så på, bare nesten.
Etterpå så vi litt på Game of Trones, en god fredagskveld :)
Ost og kjekt å se på på tv..Eneste som manglet var vinen, men man kan ikke alltid få i pose og sekk, som det så flott heter.

Og se her. Jeg koste meg med en ganske så god tallerk med tapas sist uke, det var så godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.