lørdag 21. juli 2012

Hvordan vil babyen din se ut? Morph er gøy :)


Jeg kom over en kjempe festlig side på nettet, det holdt meg oppe i hele går kveld, for det var så festlig.
Siden heter Morph Things, og der kan du se hvordan en eventuell baby/barn av deg og kjærseten kan komme til å se ut. Kjempefestlig :D
Eller du kan se hvordan barn av deg og en kjendis kunne ha sett ut.

ELler du kan se hvordan en blanding av deg og en kjendis ville sett ut (i voksen alder da).

Jeg morphet meg og Dagfinn for å se hvordan en eventuell jente kunne sett ut.
Resultatet ble ganske fint, men siden jeg ikke fant noen bilder hvor Dagfinn ikke har skjegg, så fikk jenta også en antydning til bart ihvertfall.
 Så måtte jeg morphe Evy og Endre (bror min og samboer), deeeet var koselig, fikk nesten litt tantefølelser her.
Det første er jo klart en baby, det andre er en jente, koselig.
 Så morphet jeg meg sammen med diverse kjendiser.
Audrey Hepburn.
 Keira Knightly
 Lucy lu
Beyonce

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.