fredag 6. juli 2012

Fine utemøbler av restemaling.

Etter at jeg hadde malt kjøkkenet, hadde jeg en god del maling igjen.
Og siden benaglakk går på det meste, så tenkte jeg at jeg kunne forlenge levetiden til utemøblene våre med et strøk og to med malingen som var igjen.
Etter fem år så er bordet og stolene blitt rimelig stygge. De er blitt oljet hvert år, men thats about it av vedlikehold.
Det hjelper jo ikke akkurat på at jeg har sittet en del og malt på dette bordet, uten å dekke det til..Jaja, der har du meg "jeg klarer helt sikkert å male uten å søle!"... Selvfølgelig klarer jeg alltid å søle! Jeg vet jo det.




Slik ble resultatet. Gråfargen ser mye lysere ut enn den gjør på kjøkkenet, men det er sikkert pga at det er mindre lys inne.
Ihvertfall, to strøk og TADDA, nesten god som ny :D

1 kommentar:

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.