lørdag 7. juli 2012

En snartur innom legevakten på morgenkvisten

Da gikk det som det gikk :(
Etter min økt med gressklipping i går, ble jeg ganske dårlig.
Siden jeg alltid er verst med allergi og astma om kveldene, så ble jeg ganske dårlig når jeg skulle legge meg igår.
Allergi er en ting, men når det slår over til skikkelig astmaanfall, så er det litt verre.
Klør, rennende øyne og nese, allergivabler her og der, får gå sin gang, men ikke å få puste, kan ikke gå sin gang.
Det blir jo bare verre hvis jeg ikke får medisiner.
Jeg har jo medisiner, men når jeg virkelig får et skikkelig astamanfall så er ikke det nok.

Det ble ikke mye søvn i natt, siden jeg bare ble verre og verre.
Så på morgenkvisten måte jeg kaste inn håndkleet og pakke med meg unger og samboer å dra på legevakten.
Det fine med astmaanfall, er at du slipper å vente hos legevakten, du kommer rett inn.
Men om det egentlig er en fin ting, kan vel diskuteres, jeg ville helst IKKE ha vært der.

Hos legevakten fikk jeg ihvertfall en god del medisiner, så jeg ble rimelig ok i formen igjen.
Hadde jeg ventet lenger, måtte jeg blitt lagt innpå sykehuset.
Men hva er vitsen å gå hjemme å ikke få puste og bare bli verre?
Jeg gjorde mer enn nok av det i barndommen.

Så etter legevakten kjørte jeg samboeren på jobb.
I dag må jeg ta det med ro, det får bli innelek for 4 åringen i dag.
Det blir IHVeRTFALL ikke noe gressklipping, selv om overskyet med fare for regn er ganske gunstig :)

Memo til selv: Hold deg borte fra gress!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.