onsdag 20. april 2011

Å klippe håret på seg selv er jammen ikke lett...

Her er resultatet av selvklippen. Det ser ikke mye ut, og det var heller ikke så mye, et par cm kun over det hele.
Det kjipe med å være utdannet frisør, men ikke jobbe som det, er at du kan klippe alle andre, men ikke deg selv. Så dette var kun et nødstilfelle.
Evy, svigerinnen min jobber som frisør og er vel den som klipper meg oftest, men nå passet det aldri for noen av oss.
Så da gikk det som det gikk, jeg vet at andre som irriterer seg over luggen eller håret rundt ørene når det er lenge siden de har vært hos frisøren, tar gjerne kjøkkensaksen fatt og klipper... Med varierende resultat kan jeg si.
Her var det ikke noe kjøkkensaks, frisørsaks har jeg, hele 7 stykker faktisk, men det hjelper meg så lite når det er meg selv som trenger en klipp.

Det ble en liten stuss over det hele i det minste, og det kjentes deilig ut å få av det verste.
Det er greit nok å klippe det opp, for da er det bare å dra det opp å klippe litt, men klippe lengdene bak er det verre med... Så nå venter jeg i grunn kjeft av Evy :/
Sånn så jeg ut da jeg var ferdig, ikke så ille egentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.