tirsdag 5. april 2011

Eksamenskriving og te... Masse te

Ida og jeg satt hos meg i tre hele dager og skrev, tenkte, skrev, tenkte, snakket, fjollet og skrev.
Det gikk helt rundt den siste dagen, vi var ganske slitne, Ida var ganske lei da bildet ble tatt.
Men sånn skal det være, det går opp og ned når man skriver eksamen, jeg tror alleen eller annen gang (kanskje opp til flere ganger også) føler på en uendelig frustrasjon, før det så løsner igjen.

Innimellom all skrivingen, og ikke minst tenkingen, tok vi oss en liten luftetur ned på butikken for å kjøpe te, masse te.
Det gikk uendelig mengder te, og en god del kaffe også.
Mat laget vi også, kokte blant annet egg til lunsj og prøvde rett og slett å koseoss litt oppi alt strevet. Skinkesteik laget vi også en dag.
Vi hadde faktisk tesmaking på alle teene, på hvem som var best.
Jeg for min del syns sweet chillien var best, den hadde en mystisk smak med en søt god ettersmak.
Jeg tror Ida likte best den som var i løsvekt, sitronmelisse.

Det var herlig å endelig få levere eksamen. Jeg satt oppe til halv 5 natten før den skulle leveres, jeg ville bare bli ferdig.
Da var jeg også helt ferdig, og fristen ble holdt med supergod margin (kl 1400 den dagen).

Jeg skal love jeg var trøtt når kvelden kom snikende på igjen. Jeg prøver å la være å sove på dagen, spesielt når jeg ikke har så veldig gode perioder, en god døgnrytme er veldig viktig for meg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.