onsdag 6. april 2011

Hvem vil adoptere meg?

Da var det tid for april adopsjonsrunden.


Slik det virker:
Jeg legger ut fem søte, små nøkkelringer (som jeg har laget selv), tre av dem får et nytt hjem.
Det vil si, hvis/om noen av dere ønsker en så må dere skrive hvilken i koemmentarfeltet.
De første tre som kommentere på at de ønsker en får den de ønsker i postkassen.
Så lenge det ikke er en før dere som ønsker akkurat den samme, selvfølgelig.

Det eneste dere må gjøre er enten å skrive inn emailen deres i kommentarfeltet, eller legge igjen et eller annet som jeg kan spore dere på, hvis dere har en blogg så er jo det supert.

Alle nøkkelringene har navn, så bare skriv navnet på den dere evntuelt ønsker dere.
Selvfølgelig er det bare kos om dere kommenterer selvom dere ikke ønsker en også :)








7 kommentarer:

  1. Ååh, jeg håper og ønsker at Shanley kan få flytte hit til meg:)

    veronicaopsahl@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Oi oi! Har hatt bloggen din oppe noen dager fordi jeg synes den er så interessant, og i dag la jeg meg til som følger. Ble jo fullstendig forelsket i den lille turkise vennen (elsk!), så har Penny lyst til å flytte ut på landet og bo sammen med ei sprelsk Hulder med hund, katt og sauer, er hun hjertelig velkommen! Lover å gi henne masse oppmerksomhet, kos, stell og turer. :)

    Hei og hopp fra Huldra :)

    SvarSlett
  3. Ååå.. Kanskje mine kan få en liten venn til, om Shylah har lyst til å flytte inn til oss. Hun blir tatt godt vare på og får bli med på tur hver dag :-)

    SvarSlett
  4. Hei hei, så kjekt :D Da har jo tre stykker fått ey nytt hjem. Det blir stas for dem tenker jeg!

    SvarSlett
  5. Mulig å få tilsendt Cinnie? :)

    SvarSlett
  6. Ah, der var jeg en dag for sen gitt :P Syns Penny var den søteste skapningen for denne gangen. Du er super flink Lene! Klemmer

    SvarSlett
  7. HEi alle sammen :D
    Tone: Du får prøve lykken neste måned, det er jo ikke så lenge til ny runde.
    Carina: Tre stykker er allerede på vei til dem som skal ha dem, så nei det er ikkemulig å adoptere Cinnie :)
    Det er kun tre måned.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.