torsdag 10. februar 2011

Litt pynt på ytterdøren

"Welcome... May all who enters as guests leave as friends"

Jeg har jo fått skikkelig dilla på disse fine klistermerkefrase/sitater/ordtaker osv.
Kunsten er å balansere det, ikke ha for mye på veggene, og det har jeg klart bra, foreløpig.
Jeg har en liten i stua, en på døren på badet, en over ytterdøren på gangen, en annen på gangen (gangen er laaang) og nå til sist denne.
Det ble så nært bildet, men veggene er ihvertfall hvite, så for ikke få for mye kontraster og farger og spraglerier, valgte jeg å ha teksten i hvit og ikke sort.
Nei, jeg kan dessverre ikke bestemme fargen på ytterdøren, det er bare slik den er :)


Tekseten er kjøpt på ebay.com (selvfølgelig)
Tips til hvordan finne skrift til veggen på ebay HER

2 kommentarer:

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.