lørdag 26. februar 2011

For et søl.. Hårfargesøl...

Da var det den tiden igjen, håret-må-farges!
JEg hater å ha ettervekst,
jeg hater at håret blir blast if fargen, usj...
Så da er det bare en ting som nytter, prosjekt hårfarge.

Jeg farger håret ca hver 14 dag, men da er det bare rødt jeg tar i, hver 6-7 uke tar jeg og bleiker etterveksten for så å ha rødt i alt håret når bleikingen er skylt ut.
Det var den tiden i dag.
Det tar tid, men så blir det så bra etterpå. Herlig, ser jo ut som om jeg har slått hode litt for kraftig g blør skikkelig.
Det må brukes godt med vaselin rundt hårfestet og ørene, ellers blir det flotte intenst røde områder..Ikke pent.
ETTER at jeg har ryddet litt, skulle sett det før...


Bleiking OG rødt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.