søndag 6. februar 2011

Forstår nå hvordan det er mulig å ta overdose med paracet, ufrivillig.

Det er den der %¤#¤¤# tanna mi igjen!
Noen vet bare ikke når de skal gi seg, og tanna mi går inn i den rekken.
Jeg håpte og trodde at nå var det slutt på hele tannstyret, men nei.
Det var jo onsdag jeg var i narkose og fikk utført en rotfylling av tanna, de tok ihvertfall nervene.
Men det var tydeligvis ikke godt nok det heller.
Jeg verker og verker og veeerkeeeeeer.
Det er jo ganske vanlig å verke noen dager tter en rotfylling, jeg vet, jeg har gjort det flere ganger, dessverre... Arv.
Men jeg kan nå fortelle at jeg aldri har hatt en så intens tannverk som jeg har i skrivende stund, og jeg har hatt mye tabbverk i det siste.

Klokken er halv 3 natt til søndag så det er ingen hjelp å få noen plass.
Jeg prøvde legevakten, men de kunne ikke ta inn noe som hadde med tenner å gjøre, "#"¤@"¤# skille mellom tenner og kropp altså!
I helsevesent altså.
Så nå må jeg vente til klokken er 1300 søndag før jeg kan ringe tannlegevakten å høre om de kan gjør noe?
Mest sannsynlig er det bakterier i kanalen, så de må åpne opp å rense.
Det kan jo være andre ting også, men est sannsynlig er det det med bakteriene.

Så paracetten... Jeg har tatt så mye paracet og ibux det siste døgnet at jeg har helt mistet tellingen hvor mye det er snakk om.
Problemet er jo at det har minimalt effekt, men itt effekt er det da, selvom det er lite og det varer alt fra 30-90min om gangen.
Det går ikke ann å ta smertestillende for å få sove heller, for jeg sovner, men våkner strax det begynner å verke skikkelig, som er max to timer etter.
Så nå har jeg fått et helt annet syn på paracetforgiftning :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.