søndag 25. november 2012

Litt Lene alene-tid


På torsdag var jeg ute av huset en hel kveld alene, det vil si uten baby og andre unger.
Og det er egentlig første gang uten baby siden, tja, september ifjor, hvis vi regner med når jeg ble gravid da.
Jeg har jo vært ute et par timer et par ganger, eksempelvis i bursdagfest til Evy.
Men på torsdag var jeg ute hele kvelden, og det var helt fantastisk!

Jeg var ute med to Evy og Therese, først var vi på indisk restaurant, deretter på kino for å se siste del av twilight.
Både mat, selskap og film stod til forventningene, eller, det var faktisk mye mye bedre enn forventet.
Jeg trodde jeg skulle fjolle meg ihjel, endelig så godt å få litt tid for seg selv.
Det blir jo mer av det når minsten vokser til, men jeg trenger det virkelig nå også.

Jeg tror egentlig de fleste av oss vet  at en baby krever svært mye, men vet alle egentlig hvor altoppslukende det er å få en baby.
Jeg hadde jo to unger før, så jeg har jo kjent på det, og vet det jo.
Men allikevel, selv om du er klar over det, så er det tungt til tider at alt ting dreier seg om er baby.
Så å komme seg ut en hel kveld med jentene er bare helt fantastisk.
Når ungene vokser til er det lettere, men ikke så lett nå de er små.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.