mandag 12. november 2012

Denne uken blir det: utsett-ALT-du-kan-til-i-morgen uke.

Denne uken går jeg strengt imot mine egne råd om IKKE å utsette til i morgen det du kan gjøre idag.
Det er helt sant, jeg er ganske streng på det, jeg har lært den harde veien om ikke å utsette til imorgen det du kan gjøre idag.
Med visse unntak selvfølgelig, de unntakene innebærer alt som har med rydding og vasking å gjøre, noe syns jeg det er helt greit å utsette, noe er greit å utsette lenger enn andre ting også.
Vi har kanskje alle sånne ting...
Bretting av klær liker jeg feks å utsette til haugen rekker opp til nesen min.
Stryking av klær liker jeg å utsette..For alltid faktisk. JA til selvstryk!

Men fra spøk til alvor ( selv om det ikke var så mye spøk egentlig).
Denne uken utsetter jeg det jeg kan.
Hvorfor?
For jeg vil ha ferie vel!
Nå har jeg vært i permisjon i et halvt år og jeg har aldri vært så sliten som nå.
Så NÅ tar jeg ferie.
Jeg skal ikke langt, faktisk bare opp av sengen og inn i stuen, og der skal jeg sitte til mosen tar meg og bare se på alt rundt meg som jeg utsetter til i morgen,les: neste uke.
Denne uken tar jeg fri fra alt som jeg ikke må gjøre akkurat nå, for jeg er rimelig sliten.
Men, så er dette dessverre en uke som veldig mye skjer på, som MÅ gjøres, så det var vel den ferien..

Lurer på om jeg skal robbe sønnen mitt sin monopol for penger å reise på en ordentlig ferie?
DA kan jeg utsette til i morgen det jeg strengt tatt burde gjort i dag :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.