torsdag 29. november 2012

I dag har jeg gjort noe uvanlig...

 ...Jeg har shoppet klær til meg selv :o
Jeg trodde jeg ikke hadde kjøpt klær siden før jeg ble gravid, og da shoppet jeg ganske brai Amsterdam i august.
Men så kom jeg på at jeg shoppet klær i mars i år, da Evy og jeg var i Amsterdam.. Hm..
Det rare med all denne shoppingen, er at det aller meste av klærne de siste gangene jeg har kjøpt klær, er kjøpt på New Yorker, og i dag åpnet nettopp den butikken i byen.
Og jeg lover, det var helt tilfeldig at jeg var i byen i dag.
Kjekt, men også forferdelig skremmende hvor lett jeg brant av mine dyrebare novemberpenger på New Yorker.
Kanskje fordi jeg kjenner klærne der så godt nå? Med tanke på størrelser, og prisen er jo helt ok den også.
Jeg syns det er litt synd at butikken har kommet til mitt nærmiljø, det var jo litt av kosen med å reise til Amsterdam, men det var ganske greit også..Så fikk jeg nye klær.

Så var jeg så heldig å få min helt egen Lenelene New Yorker shoppingpose.
Hihi :D

1 kommentar:

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.