søndag 1. april 2012

Is som forbruksvare...osv

Bildet viser ca 14 dagers isforbruk.
Og det er utenom de isene jeg kjøper når jeg er ute på vift.
Jeg spiser ikke føteis, bare vannis/saftis.
Kostholdet mitt består vell hovedsaklig av is om dagen,siden jeg ikke blir bedre i formen.
Skikkelig ønskekosthold...Not.

NOen dager er det alt jeg får inn, andre dager får jeg inn lettfordøyelige og høyst usunne ting, med en god salat i ny og ne.
Andre dager klarer jeg spise relativt normalt, relativt.
Men ingenting mot det jeg spiste før, som er lite, sunt og ofte.
Nå må jeg spise det jeg klarer å få ned, og det varierer kraftig hva det er.
Men det det ikke er, er grovt brød og kjøtt.
Mistenker at matvarer som tar lengre tid å fordøye ikke går overens med min kropp om dagen.
Jeg merker at maten ligger dobbelt så lenge i magesekken nå som jeg er gravid.
Noe som fører til brekninger og halsbrann, gjerne en herlig kombinasjon.
Dessverre så får jeg også i meg mindre væske enn før, og det aller verste jeg kan drikke er vann.
Det er så innmari rart, jeg forstår det bare ikke.

Men, jeg får tross alt i meg mat, selv om det overhodet ikke er den beste maten.
Jeg prøver å ta vitamintilskudd også, men alt sånn må jeg ta rett før jeg sovner,hvis ikke går det ikke.

Jeg hadde virkelig trodd at jeg skulle legge på meg mer denne tiden, for en diett bestående av ting som berlinerboller, croissant, kaffe latte, vannisX1000, solo, og gjerne et skikkelig microsmeltet horn innimellom, skulle en trodd ga større utslag på vekten...Men det er vel mengden det går på også, og det er jo tross alt ikke så mye som går inn.

Den dagen jeg klarer å begynne dagen med frokost,er en skikkelig god dag. Eller blir det gjerne ikke mat før i 12tiden, noe som blir helt feil for meg.
Klarer jeg spise noen skiver med brunost feks, blir jeg kjempe glad, og klarer jeg få inn en salat og en ok middag iløpet av dagen så er dagen perfekt.
Men dagene er sjeldent sånn.
Jeg kan heller ikke spise etter kl 7 om kvelden, uansett hvor sulten jeg måtte være, da blir det halsbrannoppkast hele natten.

Men vannis, DET går alltid ned :D
Det demper både halsbrann OG kvalme.
Dille, hvem snakker om dille? For det gjør ikke jeg. Det er bare at jeg må ha det, ellers så går ikke dagene rundt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.