søndag 8. april 2012

Vaske, vaske....babyklær..

Påskeaften valgte jeg å ta pause fra bachelorskrivingen for gjøre noe kjekt med minsten.
Vi bestemte oss for å ta inn alle babyklærne fra garasjen, sortere de vi skulle bruke og gi resten til fretex (eventuelt kaste noe).
JUlian syntes det var veldig spennende å se alle klærne han hadde brukt da han var liten..Ihvertfall syns han det den første timen.
Men med den mengden med klær så tok det nesten hele lørdagen.
Klærne lå i poser, etter størrelse, trodde jeg i det minste, men jeg har visst rotet litt der,så vi gikk gjennom abslott alle klærne til ulian og pakket dem i esker.
De vi ville bruke først(str 50-62) vasket vi og la klare til bruk.

For å si det sånn, denne gutten trenger virkelig IKKE mer klær!
Her har vi såvidt begynt, og rotet begynner allerede og bli stort.

Det var enorme mengder med klær etter Julian. Jeg visste det, men hadde ingen aning om hvor mye klær vi faktisk hadde i de minste størrelsene, tror nesten gutten i magen kan bruke et nytt sett klær hver dag.
Så nye klær er egentlig ikke det vi trenger aller mest, kan en si.

Men, jeg har kjøpt noe nytt, mesteparten er fra da jeg var i Amsterdam, ellers har jeg kjøpt et hentesett her hjemme. Men nå tror jeg det holder.
Det vi trenger nå, er stellebord og eventuelt ny vogn. og en kommode til klærne.
Ellers har vi alt....
...Hvis det da ikke viser seg å være en jente da..
Et bilde av klærne jeg kjøpte i Amsterdam+ baby :)

1 kommentar:

  1. oooi...var litt klær ja.
    Tipper du er glad for å ha tatt vare på en del babyklær og slipper å kjøpe alt nytt.

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.