mandag 31. oktober 2011

Halloween blir bra... Neste år.

Har ikke blitt mye halloween her i hus. Har vel strengt tatt ikke vært noe blodfan av disse importerte skikkende.
Men jeg ser ungene koser seg, og det er vel bra det? Eller?
Vi bor jo fortsatt i vår lille leilighet, så her kommer ingen kids til.
Men i år var mini og jeg hos mamma, og da fikk han med seg alt styret,og han hvinte av fryd når det ringte på døren.
Jeg sa han var for liten til å gå rundt i år, men neste år, når han blir fire år, så sa jeg at da skulle vi stelle i stand noe halloweensparty, da kunne han ta med seg tante Evy å gå runden ;)
Så skulle vi lage til ordentlig hjemme.
Jeg eeeelsker jo å kle meg ut, så neste år skal jeg være forberedtpåungene som lusker halloweenkvelden, jeg skal jammen gjøre det så bra at jeg skal skremme vannet av alle som ringer på sånn at jeg må kaste godteriet etter dem i det de løper fra huset, mens jeg selvfølgelig ler en ond hekselatter.. Jeg er god på det :D

Nei gleder meg til neste år, DA skal jeg være forberedt da, med kostyme, heksesuppe, godteri og hekselatter.

1 kommentar:

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.