tirsdag 1. november 2011

Siste måneden i leiligheten

November er siste måneden vår her, det er så herlig!!!!!
Jeg kjenner jeg har begynt å flytte mentalt allerede.
24 november flytter vi ut og inn til mamma for en periode til vi overtar huset ett før jul.
Vi overtar 19 desember, men jeg tviler på at vi kommer til å sove der den første natten, det er mye som må på plass, mye som må flyttes, og mye som må kjøpes... Blant annet senger og sofaer.
Jeg er rimelig lei av leiligheten nå, men det er sikkert fordi vi skal flytte, for jeg var egentlig ikke å lei før vi kjøpte hus, men det var vel fordi jeg ikke hadde noe valg.

Bare et lite geledeinnlegg :)

3 kommentarer:

  1. Bra det er noen som fikser det der med hus. Det gjør nemlig ikke vi.oppussinga står på stedet hvil, og en familiejul her ser ut til å være langt langt borte.. Siden det er mannen som sitter på penga, så får jo ikke jeg gjort stort heller.

    SvarSlett
  2. Uff Hild Frøya, jeg har sett at dere er midt i myyyye oppusning, det er ikke noe godt å ikke se enden på det, spesielt ikke nå når julen nærmer seg.
    Hos oss blir det ikke mye jul i huset, siden vi flytter inn få dager før julaften, og vi reiser bort i julen.
    Vi har heller ikke så mye å pusse opp,vi skal bytte fliser på kjøkkenet, thats it.
    Selvfølgelig skal vi legge på et litt mer personlig preg også,men det blir etterhvert. Jeg har for liten tid til sånnt før sommeren.

    SvarSlett
  3. Håper flyttinga går superdupert!

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.