mandag 14. mars 2011

Bursdagsfeiring i Amsterdam

Mars er den festlige måneden, og det syns på bloggen også. Bursdager og festligheter, kakeoppskrifter og galskap.
10 mars var det min 32årsdag og den ble feiret i Amsterdam i godt selskap på Hard Rock cafe.
Reisefølge var: Therese, Mariann, Evy og meg selv. Turen skal jeg lage et eget innlegg om, nå ert det kun bursdagsfeiringen :) Meg og Therese på Hard Rock Cafe.
Det er en fantastisk måte å feire dagen på, reise bort, det anbefales på det sterkeste. Jeg feiret foresten bursdagen min akkurat den samme plassen i fjor.
Her har vi fått drinkene våre, jeg må bare si at Strawberry Daquirien på Hard Rock Cafe er den beste jeg noensinne har smakt, og MINST like god som jeg husket den fra sist.
Strawberru Daquirie og Raspberry Mojito... NAM! Suvenirglass, som står fint i stuen nå.


Det ble alsang for bursdagsbarnet og dessert på huset, herlig.
Den var fantastisk god.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.