torsdag 17. mars 2011

Amsterdamtur mars 2011

10-13 mars var vi en liten jentegjeng i Amsterdam.
Therese, Mariann, Evy og jeg. Vi storkoste oss, men det var noen problemer, eller..I hovedsak et problem.
På vei fra flyplassen til hotellet så krasjet taxien på motorveien.
Iiiik,for en start på turen!
Det gikk bra, det eneste var at ingen gadd å bry seg å høre om hvordan det gikk med oss, frekt.
Vi ble hentet av en annen taxi etter en god tids venting.
Her står vi da å venter..
Selve skaden ser ikke så ille ut, men det var cerre enn det så ut til. Eksospotten løsnet og vi fikk ikke op dørene, men vi kom oss ut til slutt..Tydeligvis.


Her er jeg rett i frokosten etter taxituren. Rosevin til frokost, nam.
(Bildene er litt blandet dessverre)
Haha, bildet under er ganske festlig. Det er Evy, siste kvelden vår.. Og nei, hun erikke full, eller trøt eller noe som helst, det er bare et uheldig bilde. Vi spiste mye god mat, herer vi på lunsj på en kinaresturant i kinastrøket i byen. Vi bestilte mange små retter som vi delte.
Jeg er ikke helt sikker på hva som skjer her, men det ser ut som om jeg så maten første og ville ikke at andre skulle få ta den fra meg.

SHOPPING!!!

Vår andre kveld på byen, eller forberedelsene til kvelden ihvertfall. Det vaar veldig kjekt. Vi hadde spa (bildene kommer under) og vi spilte alias.



Spaen vår, det hører med jenteturer det. Ansiktsmasker og vin..
Mariann så bare blank ut i ansiktet, men hun hadde fått den kjekke, pielingen, som vi dro av i store flak etterpå.



Været var helt fantastisk,slutten av maiværsom vi er vandt med.
Så solbrillermåtte til. Her har vi et lite drikkestop i shoppingen.
Fra første dagen, bursdagsfeiringen min på Hard Rock Cafe.
Også fra frokosten etter taxikrasjet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.