tirsdag 31. desember 2013

Nyttår 2014


Først og fremst vil jeg ønske alle et godt nytt år.
 Videre håper jeg at året (for min del) som kommer blir bedre enn året som nå snart er forbi.
Mye har skjedd året som er gått, og jeg kommer til å ha en oppsummering her inne i et innlegg snar, men ikke i dag.

Det har et stressende år, med vonde opplevelser, men også flere gode. Jeg har stiftet nye bekjentskap som jeg setter veldig pris på.
For å oppsummere veldig kort, noe er tapt, men noe er også vunnet.

Jeg kommer ikke til å ha noe nyttårsforsett, til det har jeg for mange mål som det er, jeg trenger ikke et nytt for å bli klar over hva jeg burde gjøre, eller hva jeg ønsker å strekke meg etter.
Så jeg møter det nye året uten noen forsetter, men forsetter på det jeg har begynt med.

Forhåpentligvis blir det et bra år.
Jeg har noen ønsker for året som kommer...
Jeg håper på mer søvn, og at min minste får seg bedre søvnrutiner.
Jeg håper min søster kommer hjem for godt og at hun begynner å etablere og stabilisere livet sitt her.
Jeg håper jeg består alle eksamenene mine.
Jeg håper jeg får en ordning på den dritt tannen som har skapt problemer i mange år...
Jeg håper jeg får se bestekompisen min Andreas mer året som kommer.
Egentlig så håper jeg å få mer tid til alle vennene mine
Jeg håper vi får en lang og fin ferie i år.
Jeg håper jeg blir ferdig med å male huset i sommer.
Jeg håper vinner i lotto og jeg håper at jeg kan bi kvitt den kroniske bihulebetennelsen min.

Det var noe av det jeg håper på for året 2014, men det er mer, mye mer, selvfølgelig.

Med det ønsker jeg dere et fantastisk nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.