onsdag 22. juni 2011

Ferdig med psykiatrisk praksis, da vanker det gaver!

Jeg har hatt en veldig fin psykiatrisk praksis.
Det gikk litt sakte de første ukene, men de siste ukene var helt supre.
De ansatte var helt topp, de tok godt imot meg, og det er alltid kjekt. Det er ikke alltid lett å være student i praksis, spesielt ikke når en går fra en praksis til enn annen hvor målene og forventningen til deg som student er oppe i dagen.
Det å komme inn i en ny arbeidshverdag med andre rutiner og arbeidsoppgave, med ny kontaktsykepleier og ny veileder kan være litt strevsomt.
Men det gårikke så lang tid før det bare er kjekt.

Den nest siste dagen jeg hadde i psyk.praksis skulle jeg ha sluttevaluering. Og i den andleding tok jeg med en liten overaskelse tilde ansatte og min kontaksykepleier.

Gaven til de ansatte vare en "kosepakke".
Det var kosepakke 1 og kosepakke 2 pluss en orkide i en potte som jeg hadde pyntet selv (som jeg selvfølgelig glemte å ta bilde av).

Gaven til kontaktsykeplieren min var et bilde som jeg laget noen dager i forveien (siste bildet)

KOSEPAKKE 1:
3 typer kaffe
3 typer te
kakao

TIl denne pakken laget jeg et kort, det er bildet av det under.

KOSEPAKKE 2:

Dobbel oppskrift av mine aller beste muffins.

Til denne laget jeg også et kort som det også er bilde av nedenfor.

Det aller første kortet var et takk for meg kort.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.