torsdag 6. januar 2011

Jeg har litt problemer...

..Av den kjedelige sorten.
Ikke noe spennende, ikke noe det er verdt å skrive hjem om, men jeg må dessverre nettopp det, eller i det minste gi beskjed her inne.
For en gangs skyld så er det ikke meg og min person det gjelder, jeg føler meg heldig, men det er nesten meg... Det er LeneLap, altså laptoppen min, min bedre halvdel.
Hyl!
Den er ikke så samarbeidsvillig, den er treg, den er syk, den er i mot meg, den er ihvertfall ikke helt fornøyd.
Det meste går greit å gjør på LeneLap, hvis jeg bare har tid (det lukter litt formatering her nå), eneste den ikke vil, er å laste opp bilder til bloggen.
Og er det noe jeg vil, så er det å laste opp bilder til bloggen, jeg liker å ha bilder på bloggen, og det helst mine bilder, personlige bilder, bilder jeg har tatt, laget, fikset til... På bloggen.

Uten bilder blir blir det ikke det samme.
Og det er grunnen til at det har vært så lite her i det siste, og jeg syns det er fælt.
Jeg tror dessverre jeg, og derfor du også, må nøye deg med bildeløse innlegg i tiden framover.
Dessverre :(
Men jeg jobber med saken, jeg lover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.