torsdag 23. mai 2013

Ny bil, og ny mobil...


Jeg måtte jo gå til innkjøp av ny mobil, siden min forrige forsvant på ikke så altfor mystisk vis, ved at samboeren la den på taket av bilen... Og kjørte.
Det ble ingen dyr mobil, ikke i forhold til dagens standard, men for lommeboken min var det klart mer enn nok.
Det er en ZTE blade 3.
Helt OK.
Jeg har overhode ikke kjennskap til dette merket, men syns til nå den er grei nok.
Men den er motstridig når det gjelder å skrive meldinger, til nå tenker jeg at jeg kunne ha postet ganske mye på "damn you autocorrect!".
..Det går overhode ikke an å skrive sms hvis jeg egentlig ligger og sover ihvertfall.

Men alt i alt, hvis jeg lar være å tenke hvor veldig fornøyd jeg var med forrige mobil, så er dette en helt grei mobil.
Men jeg kan jo ikke sammenligne dem.

Men jeg ihvertfall koblet til verden igjen :)




Så har vi kjøpt ny bil.
Eller ny gammel bil blir vel mer riktig å si.
Detter bil nr2.
Med 3 barn, 2 forskjellige barnehager, 1 skole, og 3 jobber langt fra hjemmet, for ikke å snakke om en tenåring som skal hist og pist til alle døgnets tider, så måtte vi rett og slett innse at vi ikke er kollektivmateriale.
Vi måtte løse det med å kjøpe en bil til.
Denne bilen kostet ikke mye, men den stod til de kriteriene vi hadde.

Søte corsaen, kjenner vi kan bli gode venner.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.