fredag 17. mai 2013

17 Maien jeg aldri merket...


Det begynte bra den 16mai, jeg skulle på jobb på natten, så jeg bakte kaker og tok med..

 Sjokolademuffinsrøren ble kastet sammen i siste minutt (nesten)...
 Og en Suksessterte, nam,
 Dette gjorde jeg så i siste liten, at jeg måtte løpe fra oppvasken,
Og kjøkkenet så bombet ut.

Og siden det på magisk vis (les: samboeren) ikke tok oppvasken.
Så kom jeg hjem trøtt og sliten etter en hektisk nattevakt, til denne flotte oppvasken.

Men jeg gikk og la meg, me store planer om å rekke folketoget kl 1600.

Den planen ble brått lagt død, da samboeren min kom farende inn på soverommet, i dress,ed en sutrette unge på armen og en ellevill 5 åring løpende på gangen (som er dør i dør med soverommet.
Dette skjedde klokken 12. Så da var det bråvåkning!
Og planen fik spikeren i kista når samboren konkluderte rimelig høylytt at ETTE gadd han ikke, han tok ungene med seg ut, og ute skulle han bli leeenge.

Så jeg sov.
Og jeg sov.

Og våknet når ytterdøren ble revet opp i 4tiden.
Da var samboeren lei av bytur og 17mai, og jeg rakk overhode ikke folketoget.
Men siden ungene hadde fått med seg noe av 17maifeiringen, så lot jeg denne feiringen seile stille og rolig forbi for min del.
Og det var helt greit.
Egentlig.

Så nå har jeg vasket kjøkkenet, ungene er i seng, og jeg skal kose meg med siste episode av vampire diaries (for denne sesongen).

Gratulere med dagen alle normenn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.