torsdag 9. mai 2013

Nydelig vær gjør meg sørgelig klar over...

.... ALT jeg må fikse ute dette året.
Les, denne sommeren.

Det va jo knakende flott vær her om dagen, så jeg tok med meg ungene på terrassen, og det var kjekt for de, og svært smertefullt for meg.
Alt jeg klarte å se var det jeg måtte gjøre, ordne hagen, male terrassen, fikse bedene, male huset, ordne oppkjørsel til huset.
Hyyl!
Der eg gikk på terrassen følte jeg nesten jeg fikk flis gjennom skoene, så ille var det.
Jaja, jeg begynte med å ta luften ut av barnebassenget  (og vannet) og pakke det sammen til en ball, klar for kast.
Så beskjærte jeg frukttrærne, og fikk store vannblemmer av jobben..

Nå planlegger jeg hvilken farge jeg skal ha på huset.
Vi bor i vertikaldelt hus, alle er brune, jeg spyr av hvor brune de er, jeg blir faktisk litt dårlig av å tenke på å male brunt.
Ikke fordi jeg har i mot brune hus, men fordi det er så veeeeldig brunt og deprimerende.
Så jeg tror rimelig sikkert at det blir en annen farge.
Jeg har sjekket det opp, vi har lov å male en annen farge, men vi blir vel forevig uvenn med naboene :P
Pfff...

Uff,jeg blir skjelven ned i tåneglene av alt som skal gjøres.

2 kommentarer:

  1. Vi malte huset hvitt i fjor. det er jeg veldig glad for. Hvit er en fin farge på et hus. Vi mangler fremdeles litt maling øverst på mønet, så det må vi gjøre i år. men i år blir det hagen for alle penga. Den må bare fikses. Vi har kjempemasse planer, så jeg gleder meg egentlig litt også.

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner jeg er litt misunelig på dere som kan konsentrere dere om hagen.
    Huset vårt skulle egentlig vært malt for lengst, de som bodde der før vi flyttet inn gadd aldri male det.
    Og ifjor var ganske vanskelig for oss å få malt pga av svangerskap og fødsel. Det ble til at det bare ble litt pusling med hagen... Med trykke på litt :P

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.