lørdag 18. mai 2013

Noen ganger er det bare for fristende...

...Eller bare veldig, veldig skummelt!
Jeg er redd manien skal kicke inn i siste øyeblikk, og jeg plutselig oh helt uten grunn skal trykke "buy it now".
På Ebay så klart, eller hvilken som helst annen nettsalgside.
Men helst Ebay.



 Det hender det skjer, at jeg plutselig har trykket også. Men det er på små ting, eller ihvertfall billige ting.
Men noen ganger, noen ganger er jeg å ser på de dyre tingene, de viiirkelig dyre tingene.
Bare for å se så klart.
Og det er da jeg kjenner det
"tenk om jeg trykker?"
"Tenk".

Det føles som å stå oppe i høyden.
Stå oppe i høyden og føle suget, og draget nedover, hvor du blir litt svimmel og ør.
"Tenk om jeg hopper?"

Men du gjør det ikke.
Akkurat som jeg ikke trykket på "buy it now" på de ordentlig dyre tingene.
Men de små?
Jo, av og til.
Jeg har noen ting fra Ebay jeg alvorlig talt ikke trenger.



 Jeg kom nylig over disse antikke vasene fra 1800-tallet på ebay til hee 475 000$, eller 2,762 559Kr

TENK om jeg tilfeldig hadde kommet borti knappet og satt me i den gjelden for noen vaser!

Men jeg er rimelig sikker på at det går an å annullere budet, men det er nok litt arbeid.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.