tirsdag 7. august 2012

Ny hårfarge! Lillarosa?? Eller noe sånnt...

Da har jeg hatt i en ny hårfarge enn jeg pleier.
Den ble litt mer lillarosa en den egentlig skal, så lurer på om det er noe galt med fargen.
Jeg har hatt fargen før, men da ble den ikke som dette, mer dyprød, med lilla litt i.
MEN, forandring fryder.
Må bare venne meg til at ungen roper etter meg "hvorfor har du rooooosa hår?"
Istedet for å spørre om hvorfor jeg har rødt hår.
Så nå får vi se hvor lenge jeg holder meg til denne fargen, eller om jeg bytter tilbake, eller kanskje jeg prøver en helt annen farge neste gang?
 (Den gamle hårfargen kan du se HER)

Hva syns du om den nye hårfargen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.