torsdag 23. august 2012

Fiiine bildene..




I dag har jeg fått hengt opp bilder.
Jeg har vært i tvil om jeg skal henge dem opp enda eller vente.
Det er pga at jeg skal male stua, så tanken var å vente til jeg hadde malt, og deretter finne ut hvor og hvordan bildene skulle henges opp.
Men, så er det jo de vise ord "livet er nå", da jeg tenkte DET,så ble det til at jeg enten fikk starte med maleprosjektet, eller henge opp bildene.
Jeg hang opp bildene.
Rett og slett  for å få de opp på veggen, slik at dette kan føles som et hjem.
Nå er det jo 7 måneder siden vi flyttet inn her, men fortsatt er ikke alt kommet på sin plass enda. Det føles som et hjem, vårt hjem, men det er fortsatt ting som mangler... Som bildene på veggene.
Noen er kommet opp tidligere, men det er få jeg fysisk har måtte lage nye hull i veggen til. Det er jo en del spikrer i veggen etter de forrige huseierne.
Det er der jeg har hengt de fleste bildene... Det merkes jo at jeg ikke har hengt dem opp som jeg vil ha dem.
Men nå fikk jeg opp noen.

Fiskebildene ser jeg er skeive, det må jo rettes på! De er foresten kjøpt på Ebay  for en god stund  tilbake. De er håndmalte, og jeg fikk dem svært billig.

Babybildene er fra mellomste gutten da han var 8mndr. Jeg lurte på om jeg skulle henge opp to til (siden jeg har 8 stykker),elle rom jeg skal kjøpe en eller annen kommode å ha under.
Jeg ser ihvertfall tydelig at her må veggene males, for bildene går jo i et med fargen på veggene.. Usj.

Så det var det jeg hadde gjort i dag. Det er sløve dager dette permisjonsstyret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.