onsdag 15. august 2012

Noen veldig nyttige nettsider


Noen veldig kjekke, morsomme eller nyttige nettsider..Syns ihvertfall jeg da :)
Tenkte det var greit å dele.

KEEPVID
-som det gjerne går an å forstå ut fra navnet, den lar deg beholde filmer fra blant annet youtube. Bare legg inn addressen til den videoen du vil ha, last ned i det formatet du vil ha, ganske greit :)

Deviantart
-For den kunstinntreserte, her kan du laste opp dine egne bilder, alt slags, foto, tegning, malerier osv. Og du finner mye kjekt her. Jeg elsker denne siden! Har egen side her, har bland annetlagtut bilder av alle monsternøkkelringene jeg har laget, blant annet..

Sløsekalkulatoren
- Finn ut hvor mye penger du faktisk sløser bort iløpet av året. Ganske ekkelt hvor mye penger som går bort, men det er greit åfinne ut hvor du bør foreta kutt, hvis du bør det..

MorphThings
- Her kan du se hvordan dine framtidige barn kan se ut, eller hvordan du blandet med en kjendis vil se ut,morsomt, holdt meg engasjert leeenge.

Headkandy
- Hair extention, skal du kjøpe det på nett, så anbefaler jeg hår fra headkandy, det er fantastisk. Du betaler litt mer enn fra visse andre billige nettsider, men til gjengjeld så får du et FANTASTISK hår, som faktisk gir deg glede for pengene du legger i det.

HvaForNoe
- Fantastisk side med utrolig mye nyttig-unyttig chitchatt. Slik man kan dra inni en samtale på fest feks.Morsomme ting og nyttig kanskje? Feks, hvorfor har man gifteringen på høyre hånd? Ting du trodde du visste, men som bare er tull...

apple
- Fin ut hva som kommer på kino i framtiden, og se trailerne.

Faceoffuture
- Se hvordan du vil se ut som gammel. Se hvordan barnet ditt vil se ut som ungdom eller voksen? Som asiat..Eller hvordan du hadde sett ut for en berømt kunstner? Kjektkjekt.

Personligaalmanacka
- Ja, en personlig almanakk, 7sans eller hva du kaller det. Detter er min favoritt. Jeg må bestille meg en ny nå :/

Jobbfeber
- Vet du ikke hva du vil bli? Eller lurer du på hva slags utdanning en må ha for å bli noe spesielt? Eller HVOR du kan utdanne deg til dette, eller hvor mye lønnen er i dette yrket? DU kan få vitedet meste her.

Verdens 100 nyttigste nettsider
- Nettavisen har samlet 100 nyttige nettsider, mye kjekt og nyttog..Og morsomt her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.