tirsdag 7. juni 2011

Da har jeg bestilt ny personlig almanakk

Jeg måtte bestille meg en ny almanakk i dag, den gamle tar jo snart slutt. Da jeg bladde i den i dag dukketdet plutselig op:


"Almanakken holder på å ta slutt, på tide å kjøpe en ny!"

Javel , da måtte jeg begynne å produsere en ny en da.
Ja jeg vet at det ikke er jeg som lager den, men "personlig" almanakk hetter det jo av en grunn.
Og jeg ville virkelig lage den enda mer personlig enn i fjor, HER
Jeg var veldig fornøyd med den jeg har, men som sagt, planer.

Så under er bildet av hvordan den faktisk ser ut.
Jeg har laget ildet selv, detkommer lenger nede for de som ønsker å se det også.


Håndavtrykket er mitt, og det tok en stund å få det helt riktig. Jeg brukte sikkert opp en helt blokk med malepapir (ok ikke så mye da), rødt og svart og maaasse glitter.
Jeg kalte bildet "the universe in my hand", glitteret skal se ut som sterner, og det røde, tja, en ganske blodig stjernetåke?

Skriften, altså Lenelenelenlelen..Osv har jeg tatt på et dataprogram.
Jeg ser nå at det kan virke litt vel herskersykt eller noe, The universe in my hand, Lenelenelenelene, heh, men det var ikke tanken. Bildet laget jeg for en stund siden for å ha på veggen,men så ble jeg så fornøyd med det at jeg ønsket å bruke det som forside på bloggen, samtidig med at jeg ville ha navnet mitt, uten at det skulle ta fokus fra bildet.
Alt har en bakside, også almanakken. Æsj, det var en skikkelig dårlig vits.
Tanken med baksiden var å få en skikkelig personlig bakside som viser hvem jeg er, i få bilder.

* Jeg er veldig familiekjær- Bildet av mine to sønner, og min søte lillesøster.
*Jeg er gasnke kreativ og har ca 20 hobbyer om gangen gående-Bildet av nøkkelringen og hånden igjen. Hånden er også med for å få en rød tråd- forside/baksideting.
* Jeg er veldig vims og glemmer og mister ting støtt, dessverre- Bildet av lenes mobilstøtteklubb.
*Smertebildet, det kommer ra bloggen, enkelt forklart så er jeg ganske formet av smerte, for lang forklaring, les bloggen.
*Masken- Store deler av livet tilbringer jeg bak en maske, jeg er ikke alltid den jeg gir meg ut for å være. Spesielt ikke når jeg er skikkelig nedfor, da tar jeg på masken.
*Til sist men ikke minst, bloggen.

Jeg skulle gjerne hatt mange andre bilder med, for det er ikke bare det som er meg, spesielt venner savner jeg her. Jeg er ekstremt sosial.


Personlig almanakk? Får det ikke stort mer personlig enn det..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.