torsdag 30. juni 2011

Noen som vil adoptere i juni?

Jeg har vært veldig sein med "adopsjonene" i det siste. Hovedgrunnen er fordi jeg har mangel inspirasjon. Jeg vil jo legge fem nye ut hver måned, men det er ikke alltid jeg lager så mange, eller så er jeg ikke helt fornøyd med produksjonen.

Slik det foregår:
Jeg legger ut 5 nøkkelringer i dette innlegget, 3 av de vil få et nytt hjem.
Du kan være den heldige til å adoptere en av disse.
Det du må gjøre er å kommentere hvilken du kunne tenkt deg.
Alle 5 har navn, så det er bare å skrive inn navnet til den du kunne tenkt deg.
Den som er først ute, blir den heldige.

Man kan bare ønske seg en per gang, men det er ingenting i veien for å ønske seg en neste gang.
Men det er kun EN per kommentar, alle som ønsker en MÅ kommentere selv.
Kommenterer du at du har lyst på en må du sørge for at jeg kan nå deg for å få tak i adressen din:)




5 kommentarer:

  1. Hei Lene :) Kjekt å se deg igjen i dag :) Forelska meg heilt i Callie eg :) Va skamskjønne :)Pebbles va og ein go nr to ;)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så flotte nøkkelringer du har! Laget dem selv rekner jeg med?
    Jeg synes Keyla var søtest :)

    SvarSlett
  3. Du er så flink.. Kan du ikke lære meg hvordan man gjør dette. jeg vil også være kreativ.. hehe..

    SvarSlett
  4. Nåh, Nadena var jo bare så søt. Hun må gjerne få flytte hit:)

    SvarSlett
  5. åå, kan jeg få adoptere Chaz ? :D

    Hvordan lager du disse ? sinnssykt søte! Dessuten trenger jeg noe nytt å ha på nøkkelringen min, for bamsen min falt av akkurat :c

    SvarSlett

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.