fredag 24. juni 2011

Så ble det Sankt Hans, vått!

Så var det visst plutselig midtsommer, helt plutselig.
Nå er ikke jeg noe storfan av å snakke om vær da, men det har ikke akkurat vært noe supersommer til nå, ikke på vestlandet i det minste. Hvordan det er i resten av landet har jeg ingen ide om, for jeg ser aldri noe værmelding og liker generelt dårlig å snakke om vær.
Jeg tror det kommer etter å ha jobbet som frisør i noen år, small talk om vær og tv.
I dag diskuterer jeg verken tv eller som sagt vær... Jeg ser heller ikke tv.
Ja jeg vet, sært...
BÅL fikk jeg ihvertfall med meg,
Det var stort, det var varmt og det var fuktig, i det minste rundt bålet.
Før bålbegivenheten grillet vi hos mamma, og vi satt ute å spiste, og det var så utrolig vannvittig veldig kaldt at jeg trodde jeg skulle forfryse tærne.
Men maten var utsøkt og selskapet godt.

Alt i alt en god Sankt Hans feiring.

Bål på Gausel, Stavanger.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.