søndag 1. desember 2013

Selfies! Et slags oppgjør mot truttmunner, glam og en tilsminket og forskjønnet hverdag

Selfies, det nye ordet.
Men ikke et nytt fenomen.
"selfie is a type of self-portrait photograph, typically taken with a hand-held digital camera or camera phone, and are usually taken in a slightly tilted manner" Hentet fra wikipedia".
Joda, flott det,
Jeg kan ikke si alle, men veldig mange har ihvertfall tatt en selfie...Eller 1000.
Selv har jeg noen, det skal innrømmes. 

Det jeg savner er selfies som viser det normale ansiktet, det uglamorøse, den usminkede hverdagen, den uten duckface, eller truttmunn om du vil (gaawd, jeg er så lei av duckface, hva er tingen? hoottie..Nottie).

Tenk om folk kunne vist hvordan de ser ut i hverdagen, eller bare tatt noen virkelig stygge selfies, DET hadde vært skikkelig festlig, noe man kunne le av istedet for å tenke.. "Å, enda et.."

Så her legger jeg ut noen virkelig vakre selfies.
Og det vises godt at jeg er virkelig blitzshy. Hvordan folk får til å ta selfies med blitz er meg en gåte...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.