tirsdag 17. desember 2013

Juhu! Endelig levert siste eksamen!

Da var den tredje og siste eksamenen levert for dette semesteret, det var rimelig deilig!
Følelsen av å levere en eksamen er magisk.
Nå håper jeg bare det blir like magisk å få karakterene, litt magi hadde ihvertfall vært ok.
Hehe, nei jeg tror det går veldig bra, ikke så lenge til det kommer svar på akkurat det.

Nå kunne jeg tenkt meg å sagt at jeg skulle slengt beina på bordet og bar nytt en lengre juleferie, men nei, for nå skal det jobbes før jul, og i romjulen.
Har fri en hel uke etter nyttår da,det blir godt, så da skal jeg slappe av da.
Bare synd det ikke går an å ta julebaksten og julevasken da, for jeg får jammen ikke mye tid nå før jul.
Fire netter med jobbing på sykehuset, og soving på dagen, litt kvalitetstid med familien før det bærer avgårde til jobb igjen, for det er sånn det er år en jobber natt.
Siden siste nattevakten før jul er natt til lille julaften, er det begrenset hva jeg får hjort.
Men sånn er det bare.

Uansett, det skal bli deilig å slippe å ha eksamen hengende over seg itilegg til jobbingen og julestyret, så på en måte blir det jo litt julefri også :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.