tirsdag 2. august 2011

Hoho, hva har jeg kjøpt? Hvem skulle trodd det??

..At jeg har kjøpt en stige?!
Det hadde ihvertfall ikke jeg trodd at jeg noengang skulle gjøre.
Men så har jeg da gjort det, og det var innledningen til prosjekt:gjør-leilighet-salgsklar.
Vi får se hvor lenge det varer, altså hvor lang tid jeg bruker.

TID: 14 dager
ARBEIDERE: meg... pluss samboer på 3 ting (jepp, hele 3 ting).
BUDSJETT: Tja, det får vi se.. Tar det som det kommer.
HVA SOM SKAL GJØRES:
- Male øverste lister på badet
- Bytte vannkran på badet (Dagfinn sin oppgave)
-sparkle hull på gangen
- sette opp en dørstopper (for å hindrre at det gjennsparklede hullet går opp) Dagfinn sin oppgave
-Male lister pluss vindu på det ene soverommet.
- male vegger pluss lister på det store soverommet.
-Vaske terrassen (Dagfinn sin oppgave)
- Bytte benkeplate på kjøkken.
- Bytte vask på kjøkken.
- Fliselegge på kjøkken.
-male den siste veggen på kjøkken.


Jeg har lagt ved et bilde av den enormt flotte stigen. Det er jo et must, den er jo ny, og JEG har jo kjøpt den!


Hva ble gjort DAG 1:
- Kjøpt stige og diverse maleutstyr, hvit maling til å male over den "flotte" mørkeblå fargen som herjer på soverommet. Pluss vask til kjøkken o kran til badet.
- Grunnet lister på badet med heftgrunning.
- Malt vinduet på det ene soverommet.



Du vet malepausen har vart for lenge når malingen har stivnet når boksen er halvfull.... Faktisk :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig kjekt med kommentarer, men legger du inn en melding som er virkelig stygg, så vil den bli slettet.